Pictures of my three Ichijō shakuhachi
11
Pictures of my three Ichijō shakuhachi
Here are some pictures of my three Ichijō (1.6, 1.8 and 2.3), taken by Alice Courchay (director of a conservatoire where I teach near Paris...)

"Itamar Foguel""Itamar Foguel"im getting a imageshak domain unregistered msg...
Weird... Does anyone else have the same problem? Normally the five photos should appear directly on the forum, without any manipulation.
De superbes photos. J'avoue avoir une préférence pour ton 1.8 au niveau du son. Il résonne vraiment super bien et offre de sacrées harmoniques. Bon c'est celui que j'entends le plus souvent aussi ^^'.
Autant les shakuhachis que les photos valent le détour. Je suis certain que le joueur aussi!
J'aurais aimé pouvoir venir le 22.
J'aurais aimé pouvoir venir le 22.
Merci Nicolas ! Si tu prends des cours avec Véronique, nous aurons certainement l'occasion de nous rencontrer.
Je profiterai essentiellement des ses passages à Bruxelles (ce qui est le plus proche car habitant à Namur) mais rien n'exclut en effet que nous nous rencontrions! Et ce serait avec un grand plaisir...
Both my main flutes, the 1.8 and the 1.6 are Ichijo. They play wonderfully and they're beautiful too. He's a friend of my teacher in Japan so I got to see a few different ones, I never saw a bad one!
Répondre